.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت پاسخگویی نمایندگان مجلس به موکلین
علیرضا قلی زاده
  ضرورت پاسخگویی نمایندگان مجلس به موکلین

بر اساس اخبار منتشر شده در سایت های خبری و برخی روزنامه ها و هفته نامه ها فعالیت برخی اشخاص در شهرستانهای استان جهت حضور در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی شروع شده است.این چهره ها که متشکل از برخی نمایندگان سابق،برخی مدیران فعلی و قبلی اجرایی استان و یا بعضی افراد دارای مناصب خارج از استان می باشد با انجام فعالیتهایی از قبیل نشست با افراد تاثیر گذار مناطق مختلف شهری،حضور در مراسم های مختلف مذهبی،فرهنگی،ورزشی یادواره ها و حتی عروسی ها و مراسم های ختم و کمک های مالی به گروههای مختلف اجتماعی به نوعی در شیپور فراخوان زود هنگام انتخابات مازندران دمیده اند.

این در حالیست شاهد فعالیت برخی نمایندگان فعلی مجلس نیز در این فرایند بوده که ضمن انجام فعالیت های یاد شده با مداخله هایی سبب جایگزینی نیرو های وابسته به خود در منصب های اداری شهرستان و یا استان جهت پشتیبانی هر چه بیشتر خویش در انتخابات آتیه گشته و می گردند که به نظر امر پسندیده ای نمی آید.

اینکه نمایندگان مازندران در مسیر پیشرفت حوزه های انتخابیه خود و حل معضلات استان تا چه اندازه ای موفق بوده و توانسته اند از شرایط ویژه و فضای فعلی مدیریتی کشور که شاهد و ناظر حضور فرزندان شایسته استان در موقعیتهای مختلف و عالی اجرایی در سه قوه می باشد استفاده نمایند با بررسی عملکردشان قابل دسترسی و قضاوت می باشد.نمره ای که با طرح برخی سئوالات و دریافت پاسخ آن می توان در کارنامه وکلای مازندرانی ثبت نمود.که بهمختصر به برخی اشاره می شودو آن اینکه نمایندگان حال و حاضر مجلس آیا از حداکثر ظرفیت خوددرانجام وظایف نمایندگی در مسیر حل مشکلات مردم استفاده نموده اند؟به چند درصد قول ها و شعارها انتخاباتی که در زمان انتخابات در محله های مختلف به مردم شریف داده شده است عمل نموده اند؟تا کنون از ظرفیت و پتانسیل عضویتشان در فراکسیون های مختلف مجلس به چه میزان در جهت ارتقا و پیشرفت شهرستان و استان استفاده نموده اند؟

نقش نمایندگان در جابجایی مدیران در شهرستان و استان و استفاده از نیرو های توانمند چگونه بوده است؟

چه پروژه های جدیدی را به حوزه انتخابیه خود آورده ودر جهت جذب و به اتمام رساندن طرحهای نیمه کاره فراوانی که در استان براحتی قابل رویت می باشد چه اقداماتی داشته اند؟

آیا اقدامات انجام شده خود در رفع بیکاری و اشتغال جوانان را مناسب حال شهروندان می دانند؟ آیا از مشاوره اساتید دانشگاهی و نخبگان در انجام هر چه بهتر وظایف خود عمل نموده اید؟

آیا تا کنون به بررسی مصوبات اجرا نشده دور اول و دوم سفر ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه شان پرداخته و چه اقداماتی جهت اجرای سریعتر این مصوبات داشته اند؟ در طول مدت زمان نمایندگی شان چند باردر محلات و نقاط مختلف شهرستان حوزه انتخابیه خود سرکشی نموده و به بررسی موانع و مشکلات ان پرداخته اند؟آیا فرصتی برای ارئه گزارش عملکرد به مردم و نقد و بررسی فعالیت های خود برای منتقدین تا کنون قائل گردیده اید؟

یقینا سئوالات بیشمار دیگری نیز از سوی مردم شریف استان از نمایندگان خود موجود بوده که دادن جواب قانع کننده و مستند حداقل وظیفه این نمایندگان در مقابل موکلین خود می باشد.

علی ایحال از نمایندگان محترم مجلس انتظار این است با توجه به فرصت اندک باقیمانده ضمن خلوت نمودن با خود و مرور وعده ها و همچنین عملکرد و فعالیتهای خود با استعانت از فرمایش گهربار مقام معظم رهبری همت مضاعفی در مسیر اجرای وظیفه پر مسئولیت خود در این مدت زمان باقیمانده داشته تا انشاالله شاهد استانی آبادتر از گذشته باشیم.

علیرضا قلی زاده


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 آذر 1389
نمایندگان مازندران تو فکر رفتن به سفرهای خارج از کشور و یا چسبیدن به کانونهای قدرتند
نا شناس 1 آذر 1389
نماینه ای که بالای 5 پست میگیره معلومه که به دنبال خدمت نیست
حسن 4 آذر 1389
نباید همه نمایندگان را به یک چشم دید ما اول باید عملکرد نمایندگان خود را ببینیم بعد نظر دهیم نباید کسی که زحمت می کشد با کسی که به فکر بخور بخور خود است یکی پنداشته شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.997 seconds.